Ps. M@vro/Stavriotis
Εσείς τί λέτε... Υπάρχει ο Aϊ Βασίλης?
Μια πρωτοχρονιάτικη ιστορία, ένα παραμύθι (όχι και τόσο παραμύθι) δώρο από εμένα, στα εγγόνια και τα ανίψια μου (μια και δεν έχω κάτι άλλο να τους χαρίσω...) και για όλα τα παιδιά... μικρά και μεγάλα... και αν θέλετε να γνωρίζετε, η βάση της ιστορίας μου είναι αληθινή. Τώρα, θα σας παρακαλέσω να κάνετε για λίγο ησυχία και να δώσετε προσοχή στην ιστορία που θα σας διηγηθώ. Θα σας μιλήσω για το δικό μου «κυρ Βασίλη».
Σε κάθε πόλη, σε κάθε χωριό, σε κάθε γειτονιά και ρούγα, υπάρχει πάντα ένας «κυρ Βασίλης»! Ακόμα και αν δεν τον λένε «Βασίλη»... πάντα υπάρχει ένας «κυρ Βασίλης»! Σας ακούγεται λίγο παράξενο αυτό... αλλά είναι αλήθεια, παντού και πάντα υπάρχει ένας «κύριος Βασίλης»... ή για να ήμαστε πιο ακριβείς... παντού και πάντα μπορεί να υπάρξει ένας «κυρ Βασίλης»!
Ο δικός μου «κυρ Βασίλης»
Σε κάθε πόλη, σε κάθε χωριό, σε κάθε γειτονιά και ρούγα, υπάρχει πάντα ένας «κυρ Βασίλης»! Ακόμα και αν δεν τον λένε «Βασίλη» - πάντα υπάρχει ένας «κυρ Βασίλης»! Σας ακούγεται λίγο παράξενο αυτό αλλά είναι αλήθεια, παντού και πάντα υπάρχει ένας «κύριος Βασίλης» - ή για να ήμαστε πιο ακριβείς - παντού και πάντα μπορεί να υπάρξει ένας «κυρ Βασίλης»! Τώρα, θα σας παρακαλέσω να κάνετε για λίγο ησυχία και να δώσετε προσοχή στην ιστορία που θα σας διηγηθώ... Θα σας μιλήσω για το δικό μου «κυρ Βασίλη».
Και ο δικός μου «κυρ Βασίλης», όπως άλλωστε όλοι οι «κυρ Βασίληδες», κάποτε ήταν μικρό παιδί σαν και εσάς. Βέβαια αυτό συνέβαινε πριν πολλά - πολλά χρόνια.
Αυτός ο «κυρ Βασίλης», όταν ήταν παιδί, δεν πίστευε καθόλου στο συνονόματό του. Ξέρετε ποιόν εννοώ... το γνωστό μας τον «Aϊ Βασίλη».
Όταν άκουγε τους συνομηλίκους του να μιλούν για τον «Aϊ Βασίλη», αυτός κρυφογελούσε και μάλιστα, θεωρούσε τουλάχιστον ανόητους, όσους πίστευαν ότι υπάρχει «Άγιος» που φέρνει δώρα στα παιδιά. Και όταν κάποιος μεγαλύτερος τον ρωτούσε...
Μια πρωτοχρονιάτικη ιστορία, ένα παραμύθι (όχι και τόσο παραμύθι) απο τον Ps. Mavro/Stavriotis