Συνεπές στους σκοπούς και στο όραμα των
ιδρυτών του, το Ίδρυμα Βασίλη & Ελίζας
Γουλανδρή συνέχισε και το 2025 να αποτελεί
σημείο αναφοράς για την πολιτιστική
ζωή της χώρας. Στα ανοιχτά και φιλόξενα
περιβάλλοντα των Μουσείων του, στην
Αθήνα και στην Άνδρο, η τέχνη αναδείχθηκε
όχι μόνο ως αντικείμενο θέασης, αλλά
κι ως ζωντανή εμπειρία που αγγίζει και
ενεργοποιεί τις αισθήσεις, διεγείρει τον
νου και κινητοποιεί το σώμα, ανοίγοντας
νέους ορίζοντες στον τρόπο με τον οποίο
αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο γύρω μας.