En el firmament conviuen el Sol, la Lluna, els planetes, els satèl·lits i les estrelles.
El Sol és fonamental per a tots ells. Des de la Terra també ens beneficiem de l’astre rei, si seguim el seu cicle diürn. La Lluna, que veiem des de casa a la nit, manté una relació d’amistat amb una estrella: la nostra protagonista. Ambdues conversen durant molt de temps fins que succeeix quelcom inesperat que millora l’harmonia de l’univers.